čtvrtek 4. února 2016

Měsíční přehled | Leden 2016



Vítám vás u prvního přehledu za tento rok a vlastně i na tomto blogu. Nebudu psát jen o knihách které jsem si koupila, nebo dostala, ale i které jsem přečetla nebo si půjčila atd. Však to znáte. Takže je to vlastně chvástačka, shrnutí a book haul v jednom.


Knížek je opravdu hodně, takže jsem je nefotila každou zvlášť, ale pěkně spolu v kategoriích. Nebudu to dál zdržovat. Jde se na to!



Knihy, které jsem si koupila



Splynutí, Ve znamení Štíra - Maggie Stiefvater
Erebos - Ursula Poznanski
Životy které jsme ztratili - Megan Crewe
Výkřik do tmy - Manuela Martini
Dotek chladu - Tamina Berger
Urban Games - A. T. Jurasek
Skrytá - Marianne Curley
Někdo se dívá - Ulrike Rylance
Smrtící chaos -  Matt Dickinson
Talon: Společenstvo draků - Julie Kagawa
Oživovatel - Seth Patrick
Dopisy na konec světa - Ava Dellaira
Útěk z teritoria smrti - Tom Isbell



Knihy, které jsem dostala

Bylo pololetní vysvědčení, sice jsem si to moc nezasloužila, ale dostala jsem tyto dvě krásky...


Dívka ve vlaku - Paula Hawkins
Volání kukačky - Robert Galbraith (p)

Knihy, které jsem si půjčila
Je to jen jedna knížka. Půjčila jsem si ji od kamarádky. Bože jak já se na tu knížku těšíím! :)


Rudá královna - Victoria Aveyardová


Uf, to je kupa


Nevím, kde seženu čas na všechny ty knížky. Mám pocit, že mi rychleji přibývají do knihovny, než že bych je četla. No však to znáte, Levné knihy :D


Knihy, které jsem přečetla (rozečetla)
Ještě chybí Váhání od M. stiefvater.


Váhání, Splynutí - Maggie Stiefvater
Hobbit aneb Cesta tam a zase zpátky - J. R. R. Tolkien (zrovna jsem si rozkoukala filmovou trilogii ;) )
Saeculum - Ursula Poznanski
Mlhovina - Amy Kathleen Ryan (rozečteno)


No myslím, že je to vše za leden. Tajně doufám, že v únoru jich bude méně. UŽ TO NEMÁM KAM DÁVAT! :D
A co vy? Jaké krásné kousky jste si v lednu pořídili vy?