sobota 16. ledna 2016

Všechny barvy Země (Loď mezi hvězdami #3) / Beth Revis / Recenze





Anotace:


Závěrečný díl vesmírné trilogie!


Amy a Syn konečně opustili skličující zdi vesmírné lodi Universum. Jsou připravení začít znovu, vybudovat si nový domov – na Zemi Centauri, planetě, ke které musela Amy plout přes celý vesmír. Ale nová Země není rájem, v který doufala. Jsou tu obrovští pterodaktylové, květiny, jejichž vůně vás paralyzuje, a tajuplné ruiny, které skrývají mnohem více, než se na první pohled zdá. A největší tajemství? Že by na této planetě nebyli sami? A pokud chtějí zůstat, budou muset bojovat!




Překlad: Petr Eliáš, 2013
Nakladatelství: CooBoo
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Rozměry: 145 × 205 mm
Počet stran: 382
Žánr: dystopie, literatura pro dívky, sci-fi




Hodnocení:
Opět jsem neměla čas na psaní recenzí a tak, stejně jako u předchozí, přidávám alespoň komentář z databáze knih.
Pozor, může obsahovat spoilery!


Ou my GOD!! :O
Taková byla moje reakce, když jsem knížku dočetla. Takhle úžasný sci-fi knížky jsem snad ještě nečetla! Trilogie je plná napětí, akce, nepředvídatelných zvratů a hlavně lásky. :)
Autorka se tam snažila trochu nacpat nějaký milostný trojúhelník, ale na poslední chvíli si to rozmyslela a udělala z vedlejší postavy "mimozemšťana", takže by to asi vypadalo divně, kdyby naše hlavní hrdinka randila s chlápkem z první kolonie.
Po každé dočtené kapitole jsem si říkala: "WHAT??" a musela se zastavit a chvíli přemýšlet. Hrozně mě bavilo vymýšlet různý verze a tak nějak předvídat, ale když jsem pak četla dál, byla jsem s odhadem úplně vedle. :D
Konec. Sakra, až do poslední kapitoly jsem si fakt myslela, že je Syn mrtvý. Ale jakmile se Amy zmínila o nějakým signálu či co, tak jsem hned věděla, že je naživu. :)
Spoustě různých technických věcí jsem moc nerozuměla, ale to mi zážitek z téhle fantastické trilogie vůbec nezkazilo. :)